Проект «Виховання толерантності та протидія дискримінації в рамках українського суспільства...» в Миколаївській області. Семінар для вчителів. Підсумки анкетування
- Чи виправдав цей семінар Ваші очікування?
- Дуже «велика» тема, просто Велична, яка розкрита була в лекціях і тренінгах.
- Цей семінар виправдав мої сподівання. Отримала багато корисної інформації.
- Звичайно очікування збулись. Мала можливість поглибити свої знання з проблематики.
- Так. Надзвичайно корисна, необхідна інформація. Чудова нагода поглибити знання.
- Семінар перевершив мої сподівання.
- Цей семінар виправдав мої сподівання. На мою думку він проведений дуже вдало.
- Безперечно.
- Так.
- Так, перевершив очікування.
- На сьогодні мені вистачило. Все не переварив, але хочу вчитися далі.
- Виправдав. Архікорисно.
- Семінар виправдав мої очікування. Був корисним, тому що я переосмислив свої знання.
- Перебільшив мої очікування. Я поглибила знання з теми. Дещо чула вперше.
- Так, отримала ще більший обсяг матеріалу.
- Так, семінар був дуже добре організованим. Участь в семінарі була для мене цікавою, повчальною та корисною.
- Так, корисною.
- Так. І навіть більше, я отримала інформацію. Я багато дізналася про питання філософії, антропології, ораторського мистецтва.
- Звичайно. Для мене це було дуже корисно. Для себе я дізналася дуже багато важливого.
- Так. Участь в семінарі дала можливість поглибити знання з даної теми.
- Які питання, на Вашу думку, залишилися невирішеними?
- Я вважаю, що всі проблемні питання вирішені.
- Залишилося невирішеними питання, як осмислити цю інформацію.
- Немає таких питань.
- Як осмислювати інформацію.
- Досить корисною, так як з методикою роботи з виставками ще не було у мене практики.
- Більше показувати небезпеку пропаганди.
- Проблематика осмислення трагедій ХХ ст. в сучасному суспільстві.
- Вирішити ці питання остаточно неможливо, але це постійно спонукатиме до переосмислення.
- Всі питання, які були внесенні до програми вирішені і дали можливість розкрити головне питання. Виставка, як освітній інструмент. Уроки трагедії в сучасній Україні.
- Формування в учнях уявлення недопустимості тих подій у майбутньому.
- Як застосовувати в повному обсязі ці питання на уроках. Осмислення трагедії.
- Всі питання з даної теми було розкрито.
- Які теми здалися Вам найбільш актуальними стосовно сьогодення?
- Питання толерантності, Голокост, геноцид.
- На мою думку найбільш актуальною темою для сьогодення «Уроки Голокосту…. Спроби осмислення».
- Проблеми вибору. Поведінка людей в складних ситуаціях.
- Толерантності, проблеми вибору, стереотипи. Всі лекції О. Філоненка
- Проблеми толерантності нашого суспільства.
- Голодомор, Голокост, репресії 1937-1938 рр.
- Як працює пропаганда. Шляхи подолання насильства.
- Пропаганда, стереотипи, шляхи подолання насильства.
- Тема насилля.
- Проблематика пропаганди.
- Теми дуже важливі не тільки для сьогоднішнього дня, а і для майбутнього
- «Над водоспадом. Осмислення досвіду трагедії ШОА сьогодні».
- Всі.
- Шляхи подолання насильства: від перемир’я до примирення. Уроки Голокосту. Спроби осмислення. Осмислення досвіду ШОА сьогодні. Сходинки толерантності і стереотипи. Екскурсії виставками.
- Голокост, Гулаг, дитинство в окупації.
- Інформативна війна, пропаганда, антропологія питань, питання совісті.
- Шляхи подолання насильства. Від перемир’я до примирення. Джерела толерантності. Голоси історії: педагогіка уособлення.
- Шляхи подолання насильства. Від перемир’я до примирення. Два кільця.
- Які теми здалися Вам зайвими?
- Немає. Весь матеріал чітко викладений.
- Всі теми є актуальними.
- Все було поєднано з темою.
- Все було органічно поєднано і комбіновано
- Всі теми були дуже доречними.
- Всі теми актуальні.
- Зайвих тем нема.
- Такі теми відсутні.
- Для вчителів історії зайвих тем не буває
- Не існує зайвих і марних знань
- Жодна з тем не була для мене зайвою.
- На мою думку зайвих не було.
- Зайві теми були відсутні.
- Як Ви плануєте застосувати знання та інформацію, що їх набули на семінарі?
- Організувати міні-тренінги, круглі столи, виставки.
- Отримала знання та інформацію. Планую застосувати на уроках історії та в позакласній роботі.
- Використати в роботі з дітьми, колегами, батьками.
- Використати у роботі з дітьми, як у виховній, так і на уроках, поділитися з колегами.
- Застосую безпосередньо на уроках історії громадянської освіти, годинах спілкування, на батьківських зборах.
- Планую застосувати під час уроків, практичних занять, дослідницької роботи.
- У виховній роботі, навчальній, науковій. Розширити тренінгову методику в своїй роботі на заняттях.
- Активно використовувати техніки тренінгів під час уроку, допомогти учням.
- Використовувати у своїй роботі
- В житті
- Уроки, тижні історії, виховні години.
- Використати в викладанні, почати науково-дослідницьку роботу «Толерантність. Гулаг. Голодомор. – в моїй країні», власний проект і виставка на основі дослідницьких робіт
- Створити відео-флешмоб «Ніколи більше».
- В реалізації на практиці – в 11-му класі при вивчені відповідних тем. Поширити інформацію як серед учителів, так і школярів. Знання і інформація для формування громадянської позиції учнів, толерантності. Виховна робота.
- Створення лен-буків.
- Проведення годин спілкування, уроки примирення, поглиблено вивчити деякі питання.
- На уроках, в позакласній роботі, залученням дітей до дослідницьких робіт.
- Застосовувати отриманні знання при викладені шкільного матеріалу учням 11го класу з Історії України, курсу «Людина і світ».
- Як ці знання і вміння можуть вплинути на Вашу діяльність?
- Змінити ставлення до людей (всіх); зміна стереотипів для людей.
- Для формування особистості, критичного осмислення подій, особистостей.
- Ці знання поширили мої знання. Лекції заставляють задуматися над питаннями, як і чого ми навчаємо дітей. Нам потрібно і варто почати з себе.
- Тільки позитивно можуть вплинути.
- Покращити розуміння та осмислення подій ХХ ст. в Україні
- Допоможуть організувати роботу на уроці чи в позаурочний час більш динамічніше і цікавіше. Філософські аспекти озвучені на лекціях вплинуть на мої педагогічні орієнтири.
- Вони більше поглиблюють мої універ. знання.
- Однозначно вже вплинули на свідомість і дадуть можливість перебудувати уроки цієї теми на більш цікаві.
- Позитивно
- Для того, щоб застосовувати, хочу спочатку переосмислити. І звичайно використовувати у своїй діяльності
- Для проведення уроків, які будуть запроваджувати тренінги цього семінару.
- Формування громадянської позиції.
- В процесі діяльності більш уваги приділятиму розумінню того, що кожний випускник школи патріот, виявляє активність і відповідальність у громадському, особистому життя, толерантний і ніколи не допустить трагедій, які відбувалися в ХХ ст. Більше доводити, що історія це долі людей.
- Ще більше толерантне відношення до теми Голокосту.
- Покращити свою викладницьку діяльність.
- В першу чергу толерантного розуміння в осмисленні, а також проведення дослідницької роботи у своєму районі по цим темам.
- В процесі своєї діяльності придаватиму більшу увагу вихованню справжніх громадян і патріотів держави.
7. Ваші побажання організаторам семінару та керівникам проекту?
- Велика вдячність пані Юлії, О. Філоненко та посольству Нідерландів та ГО «Інституту Юдаїки».
- Щиро дякую організаторам проведення семінару Інституту Юдаїки та особисто Юлії Смілянській за можливість взяти участь у семінарі, за можливість спілкування з колегами. Семінар проведений на високому професійному рівні. Успіхів Вам у подальшій роботі.
- Продовжувати реалізацію проекту.
- Чудова організація, змістовне наповнення, чітка структура. Побільше б таких проектів і семінарів. Продовжуйте, це дуже необхідно в сучасному суспільстві.
- Творчої наснаги, здоров’я та, сподіваюсь, ще бути учасником нових проектів.
- Частіше організовувати подібні проекти та семінари. Особливо побажання керівникам, Інституту Юдаїки і її директору, Юлії Смілянській.
- Не зупинятись на своїй роботі. Для вчителів подібні семінари є ковтком свіжого повітря. Це допоможе всім вчителям порадами як правильно створити свої виставки.
- Дуже дякую! Всім лекторам і організаторам (Посольству Нідерландів)
- Сили, натхнення! Нових ідей і проектів! І запрошувати нас до нових проектів.
- 100000 років щасливого життя!
- Велика подяка Інституту Юдаїки, і Юлії за організацію семінару
- Дякую всім організаторам. Дякую а увагу до сучасних проблем мого народу посольству Нідерландів. Дякую за віддану працю зради миру в світі пані Юлії Смілянській.
- Здоров’я і сили у подальшому пошуку матеріалів, людей, які долучатися фінансово для подальшого дослідження даних тем.
- Проводити і надалі такі семінари, здоров’я і креативності.
- Побільше таких семінарів.
- Частіше організовувати такі семінари. Керівникам проекту натхнення в подальшій роботі. Успіхів Вам!
- Фонду прав людини Міністерства закордонних справ Нідерландів дякуємо за змогу розширити свої знання з даної теми.
- Чи плануєте Ви взяти участь у наступних семінарах?
- Так
- Так, я планую брати участь у Ваших семінарах.
- Так, зацікавило
- Так, дуже хотіла б взяти участь у наступних семінарах.
- Так, із задоволенням.
- Так, планую.
- Буду тільки за.
- Звичайно і буду намагатися долучати своїх колег.
- Так, чекаю на запрошення.
- З великим задоволенням.
- Так, із великим задоволенням