Cемінар для вчителів пройшов у Івано-Франківську

У семінарі взяли участь 35 педагогів - 13 з Івано-Франківська та 22 з п'яти міст області - Бурштина, Долини, Надвірної, Калуша та Коломиї.

Особлива подяка за допомогу в організації семінару проректору з моніторингу якості освіти Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Любові Ярославівні Шелемей та методисту Департаменту освіти та наукі Івано-Франківської міської ради Лесі Степанівні Рудий.

Учасники семінару високо оцінили якість лекцій, зацікавлено працювали в тренінгах, уважно поставилися до екскурсій по виставках. І, звичайно, щиро раділи подарункам: каталогам виставки, розробленої Інститутом Юдаїки за підтримки благодійного фонду "Дар" і пакету чудових книг, наданим організацією «Українсько-єврейська зустріч» (UJE, англ. Ukrainian Jewish Encounter). 

Після семінару вчителі активно включилися в роботу по підготовці демонстрації виставок в Івано-Франківській області. 

Відповіді педагогів на питання підсумкової анкети семінару:

Чи виправдав цей семінар Ваші очікування? Наскільки корисною була для Вас усучать у семінарі?

Так. Практичні навички, форми, методи викладання. 

Так, дуже корисною

Так

Так. Дуже корисно, отримала нові знання, інформацію.

Виправдав

Надзвичайно корисно. Спонукає до змін.

Так, і навіть більше, ніж я очікував. Нові знання, спілкування, методичні засоби, бажання рухатись далі, досліджувати, пізнавати, ділитись знаннями.

На всі 100%! Цей семінар значно розширив мій світогляд, мої знання про трагедії ХХ століття.

Очікування справдились. Інформація сприяла структуруванню та олюдненню історії.

Навіть більше, ніж очікував

Перевершив очікування. Дуже корисно, на 12 балів

Так, для виховних заходів, як матеріал на уроках, і для розширення особистого світогляду

Так. Надзвичайно цікавий семінар, який доповнив знання новою інформацією

Так. По іншому почала оцінювати слово єврейство – яка саме біда, біди були присутні у їх житті. Тепер ми з ними сусіди

Так, повністю виправдав мої очікування

Так. Надзвичайно корисно.

Очікування від семінару виправдано! Море потрібного, корисного і важливого. Матеріали семінару будуть важливими, як інструмент для подачі на уроках дітям потрібних тем і проблем.

+, дуже корисним

Так, 100%. Семінар змусив мене багато переосмислити в своїй роботі

Так, і навіть більше! Я багато чого не знала, дуже корисна інформація і чудова подача інформації.

Так. Дізналась багато нового, ознайомилась з новою методикою подавання інформації «Історія в обличчях»

Навіть перевершив. Я в захоплені від тої кількості інформації, яку для мене відкрили.

Так. Дуже корисно. Дізналась про те, чого не знала, і зможу передати це іншим.

Так. Отримана інформація є актуальною і потрібною, яка придатна як для щоденної, як класної, та позаурочної роботи.

Так. Все, що очікувала від семінару, здійснилося.

 

Які питання, на вашу думку, залишилися невирішеними?

Всі вирішені

Яким чином не допустити катастрофи!

Всі питання вирішити неможливо

Це з’ясується у процесі роботи

Історія державостановлення Ізраїлю, їх досвід і приклад для інших

Як все ж-таки залучити наших дітей до вивчання своєї історії

Трактування, викладання у школі питання про долі євреїв

Таких питань немає

Всі питання історії неможливо вирішити

Чому таке негативне сприйняття євреїв, як це формувалося протягом століть (хотілося б ще детальніше)

Дослідження спогадів людей

Співпраця євреїв в УПА, євреїв в ОУН

На усі питання спікери й організатори надавали аргументовані та повні відповіді. 

Примирення українців

Не було

Зближення Схід-Захід!

Не було

Які теми здалися Вам найбільш актуальними стосовно сьогодення?

Джерела толерантності

Тема «Толерантності»

Голодомору, Голокосту, ГУЛагу

Голодомору, Голокосту, війни

Щоденник А. Франк

Всі

Як ламати стереотипи, формування толерантного суспільства, як залишатися ЛЮДИНОЮ

Небезпека відкотитися назад до авторитаризму

Кожна тема стосується прав людини, прав народів – порушення головного права життя.

«Три трагедії в Україні у ХХ ст», «Тоталітарний режим проти людини», «Толерантність і шляхи подолання насильства».

Щоденник Анни Франк. Сходинки до авторитаризму. Ролі постаті історичної людини у тоталітарній системі. 

Агресія котра присутня в державі сьогодні

Актуальними були всі теми

Про толерантність

Толерантність!

Мотивація учнів до вивчення історії

Голодомор. Голокост. Уроки історії

Тема толерантності, тема українсько-єврейських відносин

Заселення областей, постраждавших від голоду росіянами

Як швидко ми скочуємось від прагнення порядку до терору і хаосу

Насильство. Як з ним боротися та як запобігати катастрофам.

Усі теми були актуальними, враховуючи складну політичну ситуацію на території України сьогодні.  

Всі теми актуальні

Трагедія ХХ ст. Історія в обличчях (війна на сході)

Толерантність, сучасні українсько-єврейські відносини

Тема «толерантності».

 

Які теми здалися Вам зайвими?

Не було зайвих тем!

Всі теми актуальні

Зайвого я не помітив

Всі актуальні

Зайвих тем в історії немає

Жодної. Всі актуальні!

Таких немає

Не було зайвих

Зайвих не було

Не було таких тем! Все дуже гарно подано!

Жодної

Всі були важливими.

Усі теми потрібні та актуальні.

Не було

 

Як Ви плануєте застосувати знання та інформацію, що їх набули на семінарі?

На уроках історії, правознавства, громадської освіти

На уроках історії і виховних годинах

На уроках історії під час проведення позакласних заходів, виховних годин.

На уроках «громадянської освіті та історії»

На уроках історії використовувати джерела, біографію конкретних людей

На уроках історії України та в позакласній роботі

Буду змінювати методику викладання, підходи та зміст

Використовувати на уроках, ламати стереотипи у суспільстві

Спочатку я сам осмисллю отриману інформацію, а тоді буду пробувати використовувати її на уроках і в позаурочний час.

В роботі із вчителями – як один із кейсів для осмислення вчителями.

На уроках історії, виховних годинах

На уроках історії та етики, у вихованні учнів та власних дітей, у стосунках з іншими людьми

На уроках, виховних годинах, тижнях права та історії. 

На уроках як елементи тем Голодомор, Голокост та геноцид

Якомога більше використовувати джерела, різні види бесід про життя, будні, долі людей і обов’язково порівнювати із сучасним періодом.

На уроках історії

В професійній діяльності, а також у житті

На уроках

Більше використовувати біографічні відомості в контексті уроку

Спробую проводити деякі тренінги Більше даватиму інформації учням про Голодомор, Голокост

Обов’язково на уроках історії, на уроках суспільствознавства.

Подавати учням і вивчати долі

Посилити акценти на уроках історії, застосувати тренінги (або їх частину) на уроках громадянської освіти і правознавства. 

Не тільки в школі на уроках, але і в спілкуванні з колегами, друзями. 

На уроках історії та правознавства, під час проведення виховних заходів.

Буду використовувати на уроках та позакласних заходах. Познайомлю з ними колег, які не мали можливості взяти участь в семінарі

Запроваджувати при вивчені певних тем на уроках історії та позакласних заходах

Застосовувати матеріали на уроках і в житті

У роботі з дітьми та педагогами

На уроках історії, позакласної та виховної роботи

Використовуватиму на уроці, провести екскурсії на основи виставкового матеріалу.

 

Як ці знання і вміння можуть вплинути на Вашу діяльність?

Олюднити методику викладання гуманітарних предметів через призму цінностей людського життя

Позитивно

Позитивно, більше уваги звертати на єврейське населення, та їх попередню історію

На уроках діти більше дізнаються про минуле життя України

Покращити уроки історії, зацікавити дітей вивчати історію

Інформативний матеріал

Діяльність буде більш цікавою, буде здивувати мене, учнів, батьків. 

Створити кейси – для спроби зрозуміти причини наслідки. 

Сподіваюсь, уроки будуть ще цікавіші, а особливо спосіб «доступно про складне і трагічне».

Допоможуть у роботі

Різноманітними підходами (методами) у вивчанні суспільствознавчих предметів.

Доповнення цікавими матеріалами на уроках

Вміння організовувати, слухати і більше співставляти

На уроках в школі

Дещо буде переосмислено

Вони допоможуть ефективніше займатися педагогічною діяльністю.

Ці знання вже змінили мій світогляд, а згодом змінять і діяльність

Я буду їх використовувати у роботі з дітьми

Додадуть нових ідей у викладанні історії

Я сподіваюсь, що стану цікавішою, як педагог, історик, людина.

Сподіваюсь, що зроблять мої уроки цікавішими. 

Розширяти та збагачувати кругозір. 

В кращу сторону, адже доповнять мої знання та вміння.

Мої уроки стануть більш цікавими

Екскурсії

 

Ваші побажання організаторам семінару та керівникам проекту?

Продовжувати працювати над організацією виставок, підготовкою юних екскурсоводів; Для учнів проводити заняття державною мовою

Організовувати більше таких семінарів та виставок

Організаторам та керівникам проекту – Дякуємо!

Дякую з цікаво проведений час, наповнений корисною інформацією

Його на чотири дні з меншою кількістю годин на день

Ще проводити

Здоров’я, «щоб посіяне зерно проросло»!

Велика подяка за вашу працю, здоров’я, натхнення вам в подальшій праці. 

Терпіння і наснаги

Сил, здоров’я, наснаги

Так продовжувати

Успіхів, натхнення

Надзвичайно вдячна за вашу титанічну роботу і бажаю не припинити дану роботу

Бажаю більше і більше залучати вчителів, дітей до прослухування Ваших безцінних матеріалів. 

Всіх благ при хорошому здоров’ї!

Наснаги терпіння, невтомності, кайфу від роботи

Спасибі, було дуже корисно

Не зупиняйтесь!

Дякую за організацію семінару! Все було чітко продумано і чудово організовано! 

Велике спасибі Успіхів у вашій праці ви робите велику роботу, знайомите з результатами праці інших, повідомляєте багато цікавої інформації

Робіть їх частіше! Дякую! 

Продовжуйте в тому ж дусі. Ваша праця є надзвичайно корисною!

Побільше інформувати суспільство, і особливо учнівську та студентську молодь, про події Голокосту та Голодомору, виховання поваги і толерантності.

Продовжити організовувати подібні зустрічі. 

Менше годин навантаження

Успіхів!

Дякуємо! Українська мова навчання для дітей

 

Чи плануєте Ви взяти участь у наших наступних семінарах?

Так  (21 раз)

Обов’язково! Запрошуйте! 

Звичайно, буду радий взяти участь, якщо буде така можливість.

Це вже не вперше, і кожен раз новий погляд

З великим задоволенням

Так. Мені було дуже цікаво. Щиро дякую!

Так, із задоволенням

Звичайно!

Обов'язково!

Так, з радістью!  

З задоволенням.

Якщо будуть, то так

 

Вам нравится этот материал? Поделитесь им с друзьями!